Malmö? Karlstad? Kiruna? Oslo? Borås? Piteå?

Allmänt Permalink12
Kära kunder och läsare,
som ni redan vet åker vi gärna runt en del och jobbar. Och nu är vi sugna på att åka till lite nya städer så vår fråga till er är följande;
Vart vill ni att vi skall komma och jobba?




#1 - - Malin Isacson:

Jag vill jättegärna att ni kommer till Karlstad!!! Har varit hos er flera gånger förut i Uddevalla med mina kompisar. Är från Mariestad men läser i Karlstad & har svårt att ta mig till er nu när jag är här uppe, så varför inte komma hit istället? :)

#2 - - Sofie Larsson:

Snälla kom till Umeå, det skulle uppskattas enormt!

#3 - - Sara:

#4 - - Sara:

Hej!



Gärna till Göteborg, då kommer jag gärna och bokar en tid! = )

#5 - - flisen:

Gööööteborg!!!

#6 - - Amanda:

Kom till karlstad snälla!!!

#7 - - Anonym:

Göteborg!!

#8 - - Johanna:

Malmö eller Helsingborg :)

#9 - - Sara:

Jönköping!

#10 - - Lisa Andersson:

Gävle skulle va helt underbart om ni kom hit !

#11 - - Elin:

Kom till Malmö eller Helsingborg så vi skåningar också kan bli snygga i håret!:)

#12 - - jasmine:

malmö eller helsingborg!!! :D

Till top