Våran sista dag

Allmänt Permalink2
hello idag är det sista dagen för mig och Wictoria , väldigt tråkigt för vi har haft väldigt kul dessa dagar !
Just nu är ja själv här uppe för Wictoria sprang ner o köpte pan pizza mums.
Jag tänkte lägga ut bilder på mig och Wictoria från när vi lärde oss sätta i extentions med keratinwax 











Vi har haft jätte kul denna veckan! vi har lärt oss hur man hanterar kassan, hur man beställer in saker till salongen och hur man sätter in extentions med keratin wax och mycket mer! vi vill säga tack för allt till Amanda och Charlotte , underbara personer!
 kram Gabriella och Wictoria♥
#1 - - Josefin:

Hej!

Jag har planer på att göra en hårförlängning hos er i sommar men jag undrar lite var man hamnar i pris liksom? Om vi säger att jag skulle göra en förlängning på 100 slingor vad MÅSTE jag ha mer då? Har tillexempel läst om exstensionborste, är det ett måste eller går det bra att använda den vanliga borsten man redan har hemma?



Kram Josefin

#2 - - Amanda:

Hej Josefin!



Vad roligt! En hårförlängning på 100 slingor ligger på 2500 kr. Sedan behöver du ett bra schampo och balsam samt en extensionborste. Med de produkterna vi rekommenderar hamnar allt på ca 3000 kr.



Med en extensionborste kan du borsta rakt över fästena utan att borsten fastnar. Den kommer även in på djupet av håret vilket är viktigt för att det inte skall tova sig i hårbotten när fästena har börjat växa ut.. :)



Hoppas du fick svar på dina frågor!



Kram Amanda

Till top