FRÅGESTUND

Allmänt Permalink11
FRÅGA VAD NI VILL!
#1 - - Lisa:

Hej! Sjukt sugen på att sätta i extension, har dock väldigt tunt hår och undrar om det är lätt att dölja fästena? Eller om dom kommer synas igenom. Tack!

#2 - - kajsa:

hur går det med eran webshop? skulle inte ni starta en?
sen undrar jag också om man kan få se mer bilder på clips löshåren, om hur dom ser ut när de sitter i och hur tjockt det är?

kramar :)

#3 - - Stina:

Hej! Har hört massa gott om er och är så himla sugen på att skaffa en hårförlängning! men hur kommer det sig att ni kan ha en så bra kvalité på håret och ändå ha så bra priser?

Tacksan för svar!KRAM

#4 - - Sara:

När kommer videon upp hur ni lockar Fannys hår? Så Gryyymt snyggt och ni är bäst! Kram

#5 - - Lisa Andersson:

Hej jag har rätt så vanligt hår normal längd blont och rätt så tjockt och jag undrar om jag kan få mitt hår som när ni stylar Fannys hemma på egen hand ?
jag skulle uppskatta jätte mycket om ni kunde ge tips och visa hur man ska bära sig åt för jag bor så långt bort från eran salong
Tack! :)

#6 - - Lisa Andersson:

Hej jag har rätt så vanligt hår normal längd blont och rätt så tjockt och jag undrar om jag kan få mitt hår som när ni stylar Fannys hemma på egen hand ?
jag skulle uppskatta jätte mycket om ni kunde ge tips och visa hur man ska bära sig åt för jag bor så långt bort från eran salong
Tack! :)

#7 - - Klara:

Hej, jag undrar hur det blir när man tagit ur löshåret? Följer mitt egna hår med i varje slinga det sitter ett fäste? Det var en som sa det till mig, men det låter ju sjukt.. Hur slitet blir det, tappar man hår helt enkelt efteråt? Och mår håret så pass "bra" att man kan sätta i nytt löshår igen samma dag man tagit ur det? tack på förhand!

#8 - - Anonym:

kan ni fortfarande gö en video eller ngt på hur fanny lyckman lockar håret :D? väntat ett tag nu..

#9 - - Isabella:

Har hört massa gott om er och är själv sugen på att sätta i hår men jag bor inte i Uddevalla och undrar om det är svårt att hitta till er från bussen/tåget? :) kram Isabella

#10 - - 01:

Hejj!

Jag är lite sugen på att skaffa Clips till mitt hår, har redan ganska långt och tjockt men skulle vilja skaffa clips för att variera frisyren lite mer och har hört bra om er. Undrar lite och om ni hjälper till med att sätta i det en gång för att kolla om det behövs klippas till etc, och gärna pris?

#11 - - jessica:

Hej! vart utbildade ni er inom extensions?

Till top