TÄVLING

Allmänt Permalink28

Hej på er !


Från och med idag hade vi tänkt att starta en tävling för er läsare.
Vinnare av denna tävling får möjligheten att komma till salongen
och få en gratis extension, till ett värde av 2500:- med 100%
mänskligt hår utav högsta kvalitet.

 

För att vara med i tävlingen ska du skriva ett inlägg på din
egen blogg där du skriver varför du vill vinna
.
I inlägget ska du även länka hit till tävlingen!
Skriv sedan en kommentar här att du är med och tävlar
så att vi kan gå in och kika på motiveringen på din blogg till varför just du ska vinna.

Denna tävlig kommer att hålla på fram till
måndagen den 13/9 så ta nu chansen och börja länka!


Puss och kram
Sarah & Sara

#1 - - micka:

jag är med och tävlar =)

#2 - - Sabina:

Är med och tävlar :D

#3 - - linn:

jag är sjääälvklart med och tävlar! ;)

#4 - - Croline Larsson:

Jag ställer såklart upp i denna tävlingen! :D

#5 - - Elin:

Sådära tjejer. nu har ja länkat till er om att vinna en hårförlängning. =D kram kram

#6 - - Sandra:

Jag är med!

#7 - - Anonym:

#8 - - Anonym:

#9 - - emma norén:

ja är med :)

#10 - - isabell:

Jag är jätte gärna med! tyckte det var så fint när jag såg på min kompis satte i hårförlägning det hos er igår. jag var en av tjejorna igår! :) jag har länkat till tävlingen i min blogg! Kramisar



http://pricillaisabell.blogg.se/2010/september/tavling.html#comment

#11 - - hannaah:

jag är med & tävlaaaaar :)

#13 - - malin hemberg:

jag är meeeed =)

#14 - - felicia:

jag är med !!! :)

#15 - - Veronica:

Jag är med i tävlingen =)

Hoppas ni väljer mig som vinnare! Hade verkligen betytt jätte mycket!

#16 - - Anonym:

Jag är med!

#17 - - matilda lundin:

jag är med!

kram matilda!



här är min e-mail : [email protected]

#18 - - michaela:

jag är med!!:D

#19 - - Josefine:

Im in :)

#20 - - felicia:

jag är med :)

#21 - - alexandra:

jag är med:)

#22 - - josefin o:

jag är meeeeeeed vettyyy! :D

#23 - - B R O W N S U G A R:

Jag är gärna med och tävlar :)

Här är mitt inlägg!

http://brownsugar.blogg.se/2010/september/hairx.html#comment

#24 - - Sofia Eriksson:

Självklart är jag med och tävlar!



http://sofia-eriksson.blogspot.com/2010/09/tavling-pa-g.html

#25 - - Helena:

Självklart att jag vill vara med att tävla, awesome tävling! :)



Här har ni min motivation om varför just JAG vill vinna

http://kentagent.webblogg.se/2010/september/utkast-sept-10-2010.html



kram!

#26 - - alexandra:

jag är med:)

#28 - - Sofia:

Jag är absolut med :)



http://edstam.blogg.se/2010/september/utkast-sept-12-2010.html

Till top