Marknadsföra HairX

Allmänt Permalink10
Har du en blogg eller något annat sätt att marknadsföra oss på? Hör då av dig till oss så kanske vi kan sponsra just DIG med en hårförlängning!



Maila [email protected]!



Kramar Amanda & Charlotte
#1 - - Amanda & Evelina:

Jag har mailat er :D

#2 - - Sannalitens.blogg.se:

Svar: Okej :) Vad gör du idag då? :)

#3 - - Beckah:

har mailat er! :D

#4 - - Josefine:

Hej!



Jag har skickat mail till er om att jag vill marknadsföra er, men jag har inte fått något svar. Kan ni vara snälla och svara även om ni inte väljer just mig, så att man vet att mailet iaf har kommit fram =)



Skulle vara jätte snällt av er så att man vet och inte går runt och hoppas en massa.



Gillar ert arbete skarpt! Ni är grymt duktiga!

#5 - - Amanda:

Hej Josefine!



Tack för din fina kommentar!



Ber om ursäkt över att vi inte ha svarat men har haft väldiga problem med vår mail det senaste. Testa att skicka ett till mail är du gullig så får vi hoppas på att det kommer fram !



#6 - - Veronica:

Jag har även skickat mail. Har provat 3ggr men inte fått något svar av er. I första skrev jag även en massa frågor i. Dock har jag fått svar på dem här via bloggen.

Men har ni fått mina mail? Säger som Josefine, skulle uppskatta svar även om ni inte väljer att jobba ihop med mig. Om ni inte har fått mina mail, har ni någon annan man kan skicka till istället då?

#7 - - Josefine:

Jag har skickat ett till mail nu för ett par dagar sedan, men inte fått något svar. Har ni fått mailet?



Om ni inte har fått det så skulle jag också uppskatta om ni fixar en ny temorär mail tills de problemen är fixade. =)

#8 - - Amanda:

Hej igen tjejer,



maila till [email protected] så garanterar jag att era mail kommer fram :)



lovar att svara på allas mail, vare sig jobb eller inte..



Kram på er & tack för visat intresse !

#9 - - Veronica:

Nu har jag skickat till den mailen =)

#10 - - Josefine:

Gissar att ni inte kan göra hårförlängning på extremt kort hår va?

Satt hårmodell åt Wella som klippte det jätte kort, men snyggt blev det i alla fall! :P

Ifall ni inte kan sätta i hårförlängning i en cm långt hår då är jag tyvärr längre inte intresserad av marknadsföring, i alla fall inte just nu. Men gärna om ett år eller så när håret har växt ut igen så man kan sätta i slingorna :)

Till top