FRÅGESTUND!

Allmänt Permalink11
#1 - - sofia höggren:

hej, nu den 25 ska jag göra en förlängning hos er längtar såå! :) kommer då ha svart, och även slingor i andra färger.. Men jag e lite sugen på en fjäderslinga.. tänkte då höra hur dom sitter fast och vilken fär som passar bäst till svart hår med varma blonda + ljusbruna slingor?

#2 - - Anonym:

vilken färg tycker ni passar brunetter mest och då menar jag fjäder extension?

#3 - - sofia höggren:

Hejsan, på fredag ska ja göra förlängning hos er och jag ser verkligen fram emot de! :)

Men jag tänkte fråga er lite om ert hår..



När man plattar/lockar de kan man då använda vilket värmeskydd som helst eller e de något speciellt?



Kan man färga de? även om de bara e utväxten?



Sen.. ser de vääldigt dumt ut om man lägger blonda slingor i svart hår? kram

#4 - - Anonym:

är det Fanny Lyckmans riktiga hår eller är det extensions? :)

#5 - - jasmine:

hejsan. :)



har aldrig haft extensions innan men funderar på att börja med det.



Men asså syns det att man har löshår i om man sätter upp håret? har sett det på vissa jag känner och det är ju inte så snyggt liksom. ser bara trashigt ut.



/ Jasmine :)

#6 - - Anonym:

har ni vågig extensions? vill ha så fanny lyckman gjorde nyligen, men de ser oerhört tjockt ut, hur många slingor satte ni i? och hade hon även kvar de gamla extensionet i?

#7 - - Tilde:

Hur mycket skulle det kosta att få håret som Fanny lyckman har?

#8 - - Jasmine:

Hej! Jag har en fråga om den svarta klänningen som Fanny Lyckman bär när hon gör reklam för erat hår på hennes blogg, undrar vad den kommer ifrån om ni möjligtvis vet det?

MVH Jasmine

#9 - - Tilda:

Slits det mycket på håret när man har i extenstions?

Hur mycket kostar 90 raka slingor och 60cm långt hår?

Hur länge är extentions fina i håret?

#10 - - Sussi:

Hej!

jag undrar om det ser bra ut med extenstions i ganska tunt hår och om det kommer synas mycket då ?

Och sen undrar jag hur mycket rakt 50 cm skulle kosta?



#11 - - Hanna:

Hej, jag är lite sugen på att sätta in extensions i håret inför studenten för att få lite tjockare hår. har som det är nu ca 60 cm blont hår och känner mig lite orolig över att håret ska få den "bimboaktiga- looken" många frisörer lyckas få fram, men som jag inte alls tyckte fanny lyckman fick. min fråga är om ni har vägarna förbi stockholm någongång och man isåfall kommer kunna boka en tid?

Till top