Tävling?

Allmänt Permalink9
Vad sägs om en tävling?
#1 - - Josefin Laszlo Lindström:

Jag säger ja! :D

#2 - - Anonym:

Jaa!

#3 - - Anonym:

uppdatera oftare!!!!!!!!

#4 - - Alexandra:

Hej tjejer!!! Fixade mitt hår hos er i slutet av maj ;) Det börjar bli dax att fixas igen.. hihi Försökte komma in på er hemsida men gick inte. vad har ni för email?? Tappat alla kontakt uppgifter har lite frågor att ställa nämligen ;)



#5 - - Filip O:

Vill du vinna en upplevelse? Då får du jätte gärna kolla in http://presentupplevelser.com/?p=36

#6 - - Amanda:

Alexandra: Vår mejladress är [email protected] så skicka ett mejl till oss ;)



Kram!

#7 - - Elin:

Tack så jätte mycket för erat svar på min blogg. De som jag nog tycker är jobbigast med det är att jag redan tappat två slinor och ja fäller verkligen, halva håret sitter i borsten varje gång jag kammar det och de känns som jag ändå sköter det väldigt bra, plattar det aldrig och använder bara spray och sådant i min lugg. Ska de vara så? snackat med andra tjejer som gjort håret hos er och de har inte var med om liknande =( Kramar Elin

#8 - - Amanda&Charlotte:

Hej igen Elin! 



Om man fäller hår från sina extensions så beror det oftast på något skötselfel, det kan tex vara;



Att man fått balsam på fästena

Att man har borstat håret när det är blött

Att man har fett hår

Att man har badat med sina extensions i salt- eller klorvatten

Att man fått spray eller annan produkt på fästena

Att man har färgat håret med en frätande färg(blondering el. andra starka hårfärger) 



Dessa är alltså några faktorer som kan göra att man fäller hår. Det är för övrigt normalt att tappa 2-3 slingor under en förlängning :)



Hör gärna av dig igen till oss om du vill ha hjälp med något. Vi svarar mer än gärna på frågor och prioriterar nöjda kunder allra högst!! 



Kram!! 

#9 - - Elin:

Det är de som ja tycker är så konstigt, Jag hoppas verkligen inte att de är mitt riktiga hår som jag tappar så mycket av, hehe =) .



Har vart väldigt noga för att jag vill att håret ska se snyggt ut, Så de måste nog vara att jag har väldigt fett hår. för jag använder inga produkter i håret förutom lite skum i luggen. Seden har ja iofs tonat håret två gånger. Det andra punkterna kan jag svara ärligt på och säga att jag inte gjort.



Men ska försöka boka tid så ni kan ta ur det. =)



Hoppas ni får en trevlig helg. Kram

Till top