SVAR PÅ KOMMENTAR

Allmänt Permalink3
Postat av Amanda: hur lockar man håret som Fanny lyckman? Så sjukt fint :D




Svar: Vi skall försöka lägga upp en film där vi visar precis hur ni skall göra :)
#1 - - Lizette:

Hur många slingor har Fanny i sitt hår?

Och fäster ni keratinet så att fästet blir en "platta" eller en rund "cylinder" runt håret typ? (svårt att förklara, men jag har varit med om båda varianterna)

#2 - - Louise Ramböl:

Hej!

Jag är extremt sugen på att sätta i löshåren har några frågor. Jag har precis varit utomlands vilket har lett till att håret har blekts och slitits. Behöver jag färga om håret innan jag kommer till er eller ser ni till att det matchar eller om ni färgar om det? Om ni färgar kostar det extra då? Kan man komma på konsult till er om man bor i Uddevalla så man kan få se hur man ser ut i löshåret?



Med vänlig hälsning, Louise Ramböl

#3 - - Lisa Andersson:

Hej jag har suttit och försökt att få till det som fannys hår men jag lyckas aldrig håret blir bara sickaskit , snälla kan ni lägga ut en video så snart som möjligt hur man fixar håret från hela början jag skulle uppskata det så mycket för det blir så underbart fint

kram Lisa

Till top